loading...
موضوعات متنوع وجالب
سیلوانا بازدید : 58 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

 

vakonesh.com   8508c4378f653dbbd61563b5b2ba1e37 اس ام اس و پیامک های باحال 93

وقتی کنارمی. . .
جایی برای هیچ شتابی نیست. . .
مقصد. . .
همین حضور من و توست


شارجیسم چیست؟
بیماری خطرناکی که دختران از جنس مخالف تقاضای شارژ کرده و در صورت وصول بلافاصله جیم میشوند! تا کنون واکسنی برای این بیماری کشف نشده


وقتی انسان ها از تنهایی می نالند
منظورشان این نیست که اطرافشان خلوت است
تنهایی این است که
هیچکس نمی فهمد چه می گویند

اس ام اس و پیامک های باحال

به خودتان قول بدهید ، هیچوقت به امید تغییر دادن کسی
با او وارد زندگی مشترک نشوید

 


کاش.
صدای بعضی ها رو
میشد بوسید
مخصوصا وقتی
اسمتو صدا میزنن

نرم افزار عشقت توی قلبم نصب شده
می خواهم “آپ دیتش” کنم. لطفا ‘ گوشیتو بذاز رو قلبت


من مشکلم در زن گرفتن این نیست که از کسی خوشم نمیاد
.
.
.
.
مشکل اینه که از همه خوشم میاد


من از تمام دنیا
فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم
وقتی که در شفافیتش
بازتاب عکس خودم را میبینم


بزرگترین موفقیت زندگی ام این بوده است که با چشم های خودم ببینم که چطور فراموشم می کنند – گابریل گارسیا مارکز


یه واقعیت مهم زندگی که کشفش کردم اینه که وقتی زبونت از دهنت بیرونه نمی‌تونی بگی ژژژژژ!
بعله من یه همچین کارایی بلدم

ز تو به کجا شکایت کنم ؟
اینجا همه طرفدار تو هستند
جسمم
روحم
قلبم


ﭼﻪ ﺻﺒﺤﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﺒﺤﯽ ﮐﻪ .. ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﮔﻮﺷﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯿﺸﯽ ﺻﺪﺍﺕ ﺩﺭ ﻧﻤﯿﺎﺩ .. ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺧﻂ ﯾﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ : ﺗﻨﺒﻞ ﻣﻦ ﭘﺎﺷﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺭﻭﺯﻣﻮ ﺑﺎ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨﻢ


قدرت تنهایی را دست کم نگیرید
این روزها بر همه غلبه کرده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ ما خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی رو سپری کرده باشید امیدوارم هر جا که هستید سالم و سلامت و تندرست باشید منتظر نظرات گرم شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب وبلاگ ما چطوره
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 1,320
  • بازدید سال : 5,816
  • بازدید کلی : 65,892
  • کدهای اختصاصی