loading...
موضوعات متنوع وجالب
سیلوانا بازدید : 62 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (1)

 

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما ممکن است امروز در رابطه با کسی که شما را به درستی نشناخته و قضاوت نادرستی کرده، عصبانی شده باشید. ناامیدی شما بیشترخواهد شد چرا که به نظر می‌رسد جدایی بین شما بیشتر شود، اما به یاد داشته باشید که اوضاع بدتر از این است که به نظر می‌رسد. به یاد داشته باشید یک فرصت جدید می‌تواند یک مشکل را حل کند و می‌تواند به موقعیت کمک کند. قدم اول را بردارید و صحبت را آغاز کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 کند گذشتن تعطیلات آخر هفته شما شاید باب میل شما نباشد و تفریح مورد علاقه تان هم  نباشد، اما بهترین حالت ممکن برای شماست. شما کارهای بسیار سخت و سنگینی  در هفته آینده پیش روی خود دارید؛ پس بهتر است حالا که فرصت استراحت دارید از آن لذت ببرید. متاسفانه،‌ شما نمی‌توانید بگویید که این تعطیلات خوب و کاملی بود، پس روی کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و خودتان را مجبور کنید که به بهترین نحو ممکن از این تعطیلی استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه کنید، برای اینکه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نکنید که کوچکترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز  فقط کارهایی را انجام دهید که از عهده انجام دادنش بر می آیید. رژیم غذایی  و تمرینات ورزشی خود را تا حدی تغییر دهید تا سلامتی تان تضمین شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین تیر ماه

شما امروز از کلمه‌ها و ایده‌هایی استفاده می‌کنید که به وضوح معرف شخصیت خودتان هستند. اما مشکلی هم وجود دارد؛ شما دریافت‌ها و برداشت‌های خود را قبول دارید و بنابراین هنگام صحبت کردن وقت خود را با ابراز کردن چیزهایی که شاید هم واقعی نباشند تلف می‌کنید. ولی ناامید نشوید؛ هر آنچه که الان شما می‌گویید نقطه شروعی برای صحبت‌های بعدیتان خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 یک دوست یا شریک امروز خیلی نظرش را به شما تحمیل می‌کند. سلیقه‌های شما می‌توانند کاملاً اصلاح شوند و وقتی دیگران خیلی پرخاشجو می‌شوند شما خوشتان نمی‌آید. شما بدون اینکه بخواهید دلخوری یا عصبانیتتان را نشان بدهید، تمایل دارید که این موضوع را راحت بپذیرید. اما برای رسیدن به سطح مهارتی بالاتر و بیشتر مورد توجه واقع شدن برای شما مفیدتر است که نیازهایتان را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما امروز می‌توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه‌های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می‌کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی‌تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می‌رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می‌توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت‌ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می‌طلبد.
 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما نمی‌دانید که در اقدام بعدی تان چه راهی را انتخاب کنید، چرا که نمی‌توانید نیازهای طبیعی‌تان مثل ارتباط برقرار کردن با استقلال و آزادی خود را رفع کنید. این مقوله برایتان ناآشناست، چراکه شما فقط مواقعی که دوستی و روابطتتان از سر دلسوزی باشند احساس امنیت و آسایش خاطر می‌کنید. حتی اگر اعصابتان به هم ریخت امروز احساسات خود را ابراز نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه سرحال‌تر هستید، اما زیاد مشتاق نیستید که دیگران بفهمند که چه احساسی دارید. اما این موضوع می‌تواند یک گسستگى بین تفکرات منطقی و احساسات قلبى شما ایجاد کند. سعى نکنید که دیگران را هم درگیر این کشکمش‌های درونى خودتان بکنید، برای اینکه آنها نمى‌توانند هیچ کمکى بهتان بکنند. حتی اگر شما تصمیم گرفته اید که احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصى باقى بمانند، ولی باید بیشتر بهشان توجه کنید.
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین دی ماه

 معمولا، وقتی کسی از شما انتقاد می‌کند، باعث می‌شود روحیه شما تضعیف شود. اما کلمات ناخوشایند یک دوست می‌تواند امروز به شما القا کند که شنونده بهتری باشید و راهنمایی بهتری برای قلب‌تان بخواهید. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس در شما افزایش یابد. این می‌تواند فرصتی برای‌تان بوجود آورد که بتوانید پیشرفتی اساسی در خود ایجاد کرده که تاثیر مثبتی بر شما داشته باشد و رابطه شما را با دیگران بهبود بخشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

 احساسات شما در طول روز شدید تر می‌شوند و هیچ راهی برای فرار کردن از شور و هیجان وجود ندارد. خوشبختانه شما از رنجش‌های کوچک دوستانه فرار نمی‌کنید، به خصوص اگر این مشکل موضوع خیلی مهمی‌درباره گذشته تان را به شما یادآوری کند. یادآوری یک خاطره قدیمی‌به شما انگیزه می‌دهد تا تغییری اساسی در زندگی خود ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 شهریور 1393

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است  که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.
 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط روح الله در تاریخ 1393/06/13 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز متاسفانه ما با وبلاگ های زیر 500 بازدید روزانه تبادل لینک نمیکنیم.

http://www.baranmusic92.mihanblog.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ ما خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی رو سپری کرده باشید امیدوارم هر جا که هستید سالم و سلامت و تندرست باشید منتظر نظرات گرم شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب وبلاگ ما چطوره
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 1,451
  • بازدید سال : 5,947
  • بازدید کلی : 66,023
  • کدهای اختصاصی