loading...
موضوعات متنوع وجالب
سیلوانا بازدید : 63 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (1)

 

نه  نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

معما ! :

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟

راهنمایی ! :

بالای صفحه اسمش رو نوشته !

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم

به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد

و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم

چون عاشق توام و محتاج خدایم . . .

 

******اس ام اس دوستت دارم******

 

چی میشد توهم منو دوستم میداشتی نازنین/جای گریه رولبام خنده میکاشتی نازنین

حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahsa69 در تاریخ 1393/06/04 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز خوشحال میشم ولی من لینکو بلد نیستم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ ما خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی رو سپری کرده باشید امیدوارم هر جا که هستید سالم و سلامت و تندرست باشید منتظر نظرات گرم شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب وبلاگ ما چطوره
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 477
  • بازدید ماه : 1,402
  • بازدید سال : 5,898
  • بازدید کلی : 65,974
  • کدهای اختصاصی