loading...
موضوعات متنوع وجالب
سیلوانا بازدید : 58 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه فروردین :

توصیه های عاشقانه : اتفاقاتی پیش می‌آید كه تو را وسوسه می‌كند تا دست به كارهای غلط و اشتباه بزنی. كاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ كنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد كرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه اردیبهشت :

توصیه های عاشقانه : پس از یك دوره ناراحتی و تنهایی، اكنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی كه بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیك می‌كند و تو را شاد و خرم می‌كند.

توصیه های اجتماعی : همیشه به دنبال چیزهای غیرممكن هستی و همین تو را خسته می‌كند. نمی‌دانی كه حتی یك موفقیت كوچك به تو انرژی خاصی می‌دهد كه برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت كوچك باش.

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : راست گفته‌اند كه دنیا دو روز است. یك روز به نفع تو و یك روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی كه كارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش كنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و ركود نشوی.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه خرداد :

توصیه های عاشقانه : گیرم كه شانس در خانه تو را بزند و بپرسد كه چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای كه هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه كمكی می‌توانند به تو بكنند!

توصیه های اجتماعی : از چیزهایی كه تو را آشفته می‌كند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده كن.

توصیه های سلامتی : قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شكرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است كه از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ كرد و توسعه داد

توصیه های اقتصادی : راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب كرد. همیشه در ابتدای كار، آخر آن را در نظر داشته باش.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه تیر :

توصیه های عاشقانه : مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد كه نباید در مورد آن سهل انگاری كرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشكل برخورد كنی تا به سرعت مشكل حل شود.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : شهرت و ثروت خوب است به شرطی كه تو را بنده خود نكند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود كه تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌كند. در همه حال فروتنی را تجربه كن.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه مرداد :

توصیه های عاشقانه : از كسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است كه باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یك اشتباه جلوگیری كن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : بهتر است فعلا به بدست آوردن پول كمتری فكر كنی و به راهی بیاندیشی كه زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فكر كنی.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه شهریور :

توصیه های عاشقانه : تحولاتی در زندگی عاطفیت ایجاد میشود كه باب میل تو نیست. گرچه سخت خواهد بود اما تو می‌توانی خودت را با شرایط تازه هماهنگ سازی. پس از این دوران سخت، زمان خوشحالی و شادی فرامی‌رسد.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : به زودی به سود مالی قابل توجهی می‌رسی. باید همگام با پیشرفت مالی، شرایط معنوی و فرهنگی خود را هم ارتقاء دهی تا روزگار بهتری را تجربه كنی.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه مهر :

توصیه های عاشقانه : انتخاب كنید. بین بودن یا نبودن زندگی پرهیجان و زندگی مرفه با عشق و یا زندگی در رفاه این تنها راهی است كه به شما می آموزد كه باید نرمش داشته باشید و یا خشونت و همه اینها بسته به انتخاب شماست.

توصیه های اجتماعی : هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار كن و به خود تكیه كن. بزودی شاد خواهی شد، واقعا شاد!

توصیه های سلامتی : سلامتیم و نمی دانیم كه اگر نباشیم چه خواهیم بود! سپس برای اینكه هیچ وقت تجربه نكنیم از افراد ناسالم پرهیز كنید.

توصیه های اقتصادی : فعلا اوضاع خوب است. قرار نیست چیزی را از دست بدهید و این خبر خوبی برای همه ماست. چون به چیزهایی كه داریم دل بسته ایم و برای چیزهایی كه نداریم آرزو خواهیم کرد.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه آبان :

توصیه های عاشقانه : باید بتوانی حرفت را رك و روراست بزنی. شرایط طوری است كه می‌توانی یك موفقیت خوب را به چنگ آوری. به شرط آنكه جسارت و سرعت كافی داشته باشی و زودتر از رقیبان وارد عمل شوی.

توصیه های اجتماعی : نظرت در مورد طبیعت و فضای آزاد چیه؟ فكر كنم یك مسافرت كوتاه یا حتی كوهنوردی بتواند روحیه نشاط و شادابی را به تو بازگرداند.

توصیه های سلامتی : باید برای رفع بعضی از مشكلات جسمی به متخصص مراجعه كنی. سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد.

توصیه های اقتصادی : پس از یك دوره تلاش و كوشش به موفقیت خوبی دست خواهی یافت. همین مساله تو را در جایگاه برتری می‌نشاند كه مورد تحسین و پاداش از سوی دیگران قرار خواهی گرفت. باید دستاوردهای خود را حفظ و تكمیل كرد.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه آذر :

توصیه های عاشقانه : به زودی حقایقی برایت آشكار خواهد شد كه قضاوت تو را كاملا دگرگون می‌كند. حقایقی كه از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری كه هست ببینی و متعجب شوی.

توصیه های اجتماعی : منتظر پیشنهاد رفتن به مسافرت از طرف یكی از نزدیكانت باش. این سفر میتونه از نظر روحی و عاطفی تو را تحت تاثیر قرار بده. بهتره از موقعیتی كه بدست اومده نهایت استفاده رو ببری و از لحظاتت لذت ببری.

توصیه های سلامتی : مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نكن. تو اهداف و آرزوهای مهمی داری كه برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش كرد. قبل از هر چیز باید بدنی سالم و تندرست داشته باشی تا به اهداف خود برسی.

توصیه های اقتصادی : باید ثبات و استمرار در كار را تجربه كنی. از این شاخه به آن شاخه پریدن برای تو مناسب نیست. به زودی از جایی پولی می‌رسه كه انتظارش رو نداشتی.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه دی :

توصیه های عاشقانه : دوست داری هر چه زودتر به آرزویت برسی اما این كار به زمان نیاز دارد و باید به اندازه كافی صبر و حوصله داشت. وقتش كه برسد همه چیز به سرعت روبراه می‌شود.

توصیه های اجتماعی : باید كمی صبور باشی و منتظر لحظات شیرینی كه به زودی برایت اتفاق می‌افتد. به یك مسافرت دعوت می‌شوی.

توصیه های سلامتی : یكی از راههای ایجاد آرامش و حفظ سلامتی، خوب خوابیدن است. برای بهتر خوابیدن باید از لحاظ محیطی شرایط را فراهم كنی.

توصیه های اقتصادی : تحولات اقتصادی برای تو ایجاد می‌شود كه در مجموع به سود تو تمام خواهد شد. راه برای تحقق آرزوها و خواسته‌های مادی تو فراهم شده است پس بجنب!!

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه بهمن :

توصیه های عاشقانه : حسن نیست داری اما این به تنهایی كافی نیست. باید در روابط خود علاوه بر این، هوشمندی و دقت هم داشته باشی و اجازه ندهی كه دیگران از تو سوء استفاده كنند.

توصیه های اجتماعی : ماجرای جالبی این روزها باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود. موضوعی که تو را نگران كرده به زودی برطرف می‌شود. خبر خوشی در راه است كه با شنیدن آن می‌توانی تصمیم نهایی‌ات را بگیری كه برای اطرافیانت بسیار خوشحال كننده خواهد بود.

توصیه های سلامتی : باید به خورد و خوراكت توجه كنی. باید چند بار در هفته از مقداری حبوبات، نخود فرنگی و یا غذاهای دارای هورمونهای گیاهی استفاده كنی. خوردن سه وعده ماهی در هفته هم می‌تواند برایت مفید باشد.

توصیه های اقتصادی : بحران مالی پیش می‌آید كه خطرناك خواهد بود. كمك و همیاری دوستان می‌تواند بخش بزرگی از آن را برطرف كند.

 

 

فال روز یکشنبه9 شهریور1393 ویژه متولدین ماه اسفند :

توصیه های عاشقانه : كسی كه برعكس جریان حركت می‌كند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

توصیه های اجتماعی : …

توصیه های سلامتی : …

توصیه های اقتصادی : باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ كوششی دریغ نكنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ ما خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی رو سپری کرده باشید امیدوارم هر جا که هستید سالم و سلامت و تندرست باشید منتظر نظرات گرم شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب وبلاگ ما چطوره
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 412
  • بازدید ماه : 1,337
  • بازدید سال : 5,833
  • بازدید کلی : 65,909
  • کدهای اختصاصی